Знаєте, коли кожного дня ти виконуєш плюс-мінус одну й ту саму роботу, в тебе зʼявляється простір для експериментів. За майже рік ШІ-генерації текстів в царині SEO, я зрозумів, що SEO-копірайтинг вимагає не тільки творчого підходу, але й дотримання чітких технічних вимог: правильна кількість ключових слів, їх розміщення, унікальність тексту, тон та стиль написання. Та чат GPT може значно спростити ці завдання за допомогою правильно підібраних промптів. Давайте розглянемо декілька цікавих формулювань запитів, які значно пришвидшать роботу над SEO-оптимізованим текстом.
Вставляємо ключові слова в тексті
Органічна розстановка ключів у вашому тексті не є задачею високої складності, однак тренд на швидкість змушує прогресивних копірайтерів знаходити нові підходи, аби зробити цей процес не таким вибагливим до часу та енергії. Якщо ви готові звільнитися від кайданів консервативності, то як вам перспектива перекласти обовʼязок по насиченню текста ключами на робота? Щоб GPT допоміг вам у цьому, просто сформуйте відповідний промпт.
Промпт:
“Напиши текст за такими пунктами:
[Ваша тема]
Встав у текст ключове слово [Ваше ключове слово] [N] разів. [Інші побажання по тексту]”
Цей промпт дозволить вам вказати кількість необхідних повторень ключового слова. GPT вписуватиме їх доволі гармонійно, не порушуючи читабельності тексту. Однак памʼятайте, що штучний інтелект все ще розвивається та може припускатися помилок, тож краще перевірте входження вашого ключа перед подальшою роботою над текстом.
Виділяємо наші ключові слова
Якщо ви працюєте у команді та пишете тексти, вам може знадобитися додаткове маркування ключових слів, аби SEO-спеціаліст, якому ви віддасте текст міг швидко знайти ключові слова в тексті. Часто маркування ключових слів потрібно вже для самої публікації тексту, щоб системи Google краще ідентифікували ключі у вашій статті та додавали їх до бази даних. Навіть самому копірайтеру на стадії редагування тексту буде легше орієнтуватися в ключах, коли вони одразу є виділеними. GPT дозволяє легко виконати це завдання.
Промпт:
“Напиши текст за такими пунктами:
[Ваша тема]
Встав у текст ключове слово [Ваше ключове слово] [N] разів. Виділи ключові слова жирним шрифтом.[Інші побажання по тексту]“
GPT буде автоматично виділяти важливі терміни або ключові слова, що значно спростить роботу з форматуванням тексту.
Забезпечення правильної відстані між ключовими словами
Часто пошукові системи враховують не тільки наявність ключових слів, але й їхнє розташування в тексті. Якщо вони повторюються занадто близько одне до одного, це може викликати негативний ефект і сприйматися як спам. Для контролю цього аспекту GPT допоможе вам, якщо ви додасте одне просте речення в промпт.
Промпт:
“Напиши текст за такими пунктами:
[Ваша тема]
Встав у текст ключове слово [Ваше ключове слово] [N] разів. Виділи ключові слова жирним шрифтом. Відстань між входженнями ключового слова повинна бути не менше ніж [Потрібна вам кількість] символів. [Інші побажання по тексту]“
GPT буде враховувати відстань між ключовими словами і органічно розміщувати їх у тексті без ризику перенасичення.
Уникнення частовживаних фраз та штампів
Часто, коли ви пишете текст про щось конкретне, наприклад продукт в інтернет-магазині, GPT може часто повторювати категорію, або назву цього продукту у тексті. Ще страшніше, коли ця назва є ключовим словом, яке бажано не вживати більше декількох разів, інакше відбудеться перенасичення.
Більше того, якщо ви користуєтеся чатом хоча б пару місяців, то могли помітити, що робот використовує типові формулювання, які можуть видавати текст, що був згенерований ШІ.
GPT може автоматично усувати частовживані фрази та штампи та зробити текст більш природним і оригінальним.
Промпт:
“Використовуй слово “[Ваше слово чи фраза]” тільки коли я попрошу тебе про це. В інших випадках підбери синоніми”
Цей промпт допоможе уникати частовживаних слів або фраз в тексті, підвищить його привабливість як для користувачів, так і для пошукових систем та навіть підвищить відсоток унікальності вашого тексту.
Налаштування сленгового забарвлення для тексту
Кожна країна має свої мовні особливості, включно зі сленгом або діалектизмами, які роблять текст більш привабливим для місцевої аудиторії. GPT дозволяє використовувати такі нюанси для підвищення релевантності контенту в конкретному регіоні.
Промпт:
“Використовуй у своїх відповідях [Ваш регіон] сленг”
Такий підхід дозволяє легко адаптувати тексти під певний ринок, додаючи їм більше автентичності та природності. Також ви суттєво підвищуєте унікальність тексту. Зауважте, що найкраще ця фішка працює, коли ви пишете текст англійською мовою.
Висновок
Давайте протестуємо промпт, який ми тільки що зібрали з вами. Для прикладу згенеруємо абзац для статті про кросівки Nike. На картинці ви можете побачити промпт та результат, який ми отримали.

Давайте спробуємо забарвити англійський текст австралійським колоритом:

Ці п’ять фішок ГПТ допоможуть SEO-копірайтерам спростити їхню роботу, зосередитися на творчості та виконувати технічні завдання більш ефективно. Використовуйте ці промпти у своїй роботі, і ви побачите, наскільки легше і швидше стає процес створення якісного контенту для пошукових систем.