Close Menu
Top-AI

    Підпишіться на оновлення

    Отримуйте останні творчі новини від FooBar про мистецтво, дизайн і бізнес.

    Що нового?

    YouScan: AI-платформа для моніторингу та аналітики соціальних медіа

    26 Вересня, 2025

    Штучний інтелект у морській галузі: комплексна трансформація від навігації до екології

    24 Вересня, 2025

    Descript — AI-інструмент для редагування відео та аудіо: новий підхід до контенту

    19 Вересня, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn
    Top-AI
    Підписуйтесь
    • TOP AI
    • Маркетинг та ШІ
      • Контент
      • Копірайт
      • Оптимізація роботи
      • Події
    • Новини
    • Продукти та технології
    • Огляд сервісів ШІ
    • Крипто
    Top-AI
    Копірайт

    Як написати текст, щоб CTR став 18%? 14 лайфхаков для копірайтера

    Самохіна ЮліяBy Самохіна Юлія15 Жовтня, 2024Updated:23 Жовтня, 2024Коментарів немає5 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Як підвищити CTR
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Якщо ти клікнув на тайтл цієї статті – в тебе є запит, щоб писати краще. Я обіцяю, якщо дочитаєш до кінця та протестуєш хочаб 30% порад, люди будуть робити цільову дію після твого тексту.

    Юлія Самохіна - авторка ТОП АІ

    До речі, привіт. Мене звати Юля. Я копірайтерка (окей, якщо не любиш фемінітиви – копірайтер!).

    В мене 7 років досвіду написання текстів. Працювала як на фрілансі, так і офісним планктоном. Мрію зробити професію копірайтера високооплачуваною та цінною для маркетингу. Бо текст здатен робити магію в продажах.

    Мій шлях ніндзя – це стати кращім копірайтером всесвіту. Ну й ділитись знаннями та досвідом з тобою)

    Тут ще одна моя стаття, як прокачати навички копірайту, – 6 вправ копірайтера.

    Зміст

    Toggle
    • 14 порад копірайтера
      • Пиши, а потім – видаляй
      • Нікому не цікаво, які характеристики продаєш
      • Уникай пасивного стану
      • Уникай «слів для лендінгу»
      • Будь поганим хлопцем 😏
      • Уникай «закритих» заголовків
      • Думай «заклик до цінності», а не «заклик до дії»
      • Не вбивай свою особистість
      • Убий прислівники
      • Використовуй техніку “гірка”
      • Перший рядок вирішальний
      • Чіткість та конкретність
      • Це побачення на швидкість
      • Копірайтинг — це продаж
    • Мій CTA

    14 порад копірайтера

    Не затягую. Зараз по факту. З прикладами. Поясненнями. Базуюсь на досвіді, кейсах та знаннях. Але завжди відкрита до дискусії в коментарях. Писати буду коротко, бо по кожному з лайфхаків можна зробити окрему статтю.

    Пиши, а потім – видаляй

    Уяви, що ти отримаєш 500 грн за кожне слово, яке прибереш з тексту. Залиш тільки головне в: заголовках, банерах та креативах.

    Подивіться на текст з реклами нижче. Тут багато проблем, але зупинемось на довжинні (не волосся) тексту.

    Приклад поганої реклами
    Приклад рандомної реклами, яку побачила авторка статті

    Слово “вашого” – зайве. Відредагуємо текст: “Волосся міцне та довге”.

    Нікому не цікаво, які характеристики продаєш

    Настя (інша авторка Топ АІ) написала чудову статтю про цей пункт. Там про те, як робити текст конкретним, а не лити воду. Запам’ятай, всім байдуже що ти пропонуєш. Важливо тільки те, що людина може з цього отримати. Такий от жорстокий світ…

    Візьмемо ту саму рекламу, яка була вище.

    “Рослинний догляд без сульфатів”. І щооооо?

    Редагуємо: “Формула без сульфатів – шкіра голови без подразнення”.

    Уникай пасивного стану

    Будь активним! Це стосується тебе і тексту. Пасивний стан незручний, він не має динаміки та дії.

    З пасивним станомНормальна пряма мова
    Текст був написан та відредагован завдяки мені 🤢Я написала та відредагувала текст
    Приклад пасивного стану в тексті

    Уникай «слів для лендінгу»

    Що маю на увазі:

    • відкрий!
    • онови!
    • супер можливість!
    • напиши!
    • розблокуй!

    Ці всі пишні слова більше підходять для тосту від тамади, а не якісному тексту.

    В діалозі людей ти ніколи не почуєш фразу: “Відкрий для себе новий світ кави! Спробуй Кавусю!”. Пиши так як говорять люди, а не лендінги з 2005.

    Будь поганим хлопцем 😏

    Більше конфліктуй та створюй резонанс. Приємні тексти забуваються, а відчуття напруги та хвилювання залишається надовго. Тому обирай те, що викликає сильні емоції. Але не займайся клікбейтом та жовтою пресою…

    Приклад: Навчимо тебе писати якісно! (ноу) – Забудь усе, що ти знаєш про копірайт! (оу є, емоушонал)

    Уникай «закритих» заголовків

    Напиши щось, що змусить твого читача продовжити читати сторінку:

    Подивись на H1 мого тексту: “Як написати текст, щоб CTR став 18%?”. Це відкрите питання. Я могла написати щось типу цього: “Надаю лайфхаки, щоб підняти CTR тексту”, але цей заголовок не спонукає читача до роздумів та діалогу.

    Думай «заклик до цінності», а не «заклик до дії»

    Кнопки, що підкреслюють «цінність», зазвичай працюють краще, ніж ті, що підкреслюють «дію».

    Перейди за посиланням (ні) —— Отримай чек ліст промтів (так)

    Не вбивай свою особистість

    Найкращі бренди здаються «справжніми»:

    Якщо продовжуються заходи щодо стримування COVID-19, ми сподіваємося, що ви маєте підтримку у захисті свого здоров’я. => Це Мелані, CEO Andie. Пишу тобі з вітальні, мій пес Сара вичитує текст — ми обидві сьогодні працюємо з дому. (взяла цей приклад з іншої статті, але він яскраво показує суть пункту).

    Убий прислівники

    Вдало. Розумно. Гарно.

    Це дає 0 цінності та НУЛЬ інформативності. Що значить “швидко” або “повільно”? Якщо не знаєте, як посилити текст без прислівників, найкращій спосіб – просто прибрати їх.

    Швидко доставимо піцу по адресі => Доставимо піцу по адресі

    Використовуй техніку “гірка”

    Кожен рядок тексту має вести до наступного. До самого CTA. Ми не можемо відпустити читача, тому намагаємось тримати його увагу та мотивувати прочитати ВСЕ: від першої букви до останньої дії.

    Техніка копірайту Гірка
    Техніка копірайту “Гірка”

    Можна робити це простими закликами по типу: “В наступному блоці ви дізнаєтесь про переваги, тому читайте!”

    А можна креативно, як в цій легендарній рекламі – ти точно додивишся це до кінця.

    Перший рядок вирішальний

    Якщо люди не прочитають його, вони не прочитають і наступний. Зроби його коротким.

    Ми фокусуємося на майже кожному м’язі нашого тіла, але ігноруємо одну зону, яку ми найбільше цінуємо — обличчя. => На твоєму обличчі 43 м’язи.

    Чіткість та конкретність

    Давай ще раз глянемо на мій H1 цієї статті. 14 лайфхаков для копірайтера – це конкретика. Та в цьому тексті я виконаю обіцянку та надам ч-о-т-и-р-н-а-д-ц-я-т-ь порад, не менше. Тому обіцяй конкретно, а не абстрактно.

    Швидке схуднення по програмі… – Олег збалансував харчування та отримав -7кг на вагах за місяць.

    Це побачення на швидкість

    Більшість людей дивиться на твій сайт 30 секунд і більше не повертається. Якщо ти не зробиш свій продукт цікавим у шести словах, продавай переваги замість цього:

    Все-в-одному автоматизація соціальних медіа => Перетвори підписників у клієнтів.

    Копірайтинг — це продаж

    Не романтизуй написання текстів. Мета не в тому, щоб бути розумним чи милим. Мета — викликати дію, емоцію. Я теж в 15 років вирішила, що буду копірайтером – писати цікаві літературні тексти та отримувати гроши. Ні). Ти можеш допустити помилку в слові, або написати “напротязі дня”, але якщо це піднімає конверсію – велком.

    Мій CTA

    Ого, ти дочитав до кінця? Ну тоді я гарно впоралась. Іноді відчуваю себе як в приказці “на те він і кравець, щоб подертий жупан носити”, це українська версія “Сапожник без сапог”. Але намагаюсь позбавитись цього синдрома самозванця. Тому я буду вдячна, якщо скажеш в коментарях, чи тобі були корисні ці поради!

    P.S. всі ці правила – не правила. Якщо ти вважаєш, що для твоєї ЦА буде краще зробити довгий текст з прислівниками, – тестуй!

    Поділитись. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Самохіна Юлія

    Юля Самохіна - SEO джун, авторка та копірайтерка. Має навички налаштування реклами в соціальних мережах, написанню креативних текстів для продажів та контенту, написанню СЕО-оптимізованих текстів. З появою ШІ Юлія почала шукати відповідь на питання: "Як AI може покращити тексти?". Юля цікавиться: маркетингом, літературою, психологією та спортом. Вона вирішила стати автором в ТОП АІ, щоб надати доступ до якісної інформації та знань у сфері використання АІ в SEO, маркетингу та копірайтингу. Читайте її статті, щоб дізнатись про особистий досвід практикуючої SEO спеціалістки у дії!

    Пов'язані публікації

    Як написати заголовок? Що повинен відображати заголовок тексту?

    13 Листопада, 2024

    Як легко створити власний GPTs за 8 кроків

    31 Жовтня, 2024

    Як писати тексти для SEO: гід по ключових словах та оптимізації

    17 Жовтня, 2024

    Зробіть ваші тексти живими: конкретика, яка продає, а не абстракція, яка дратує

    14 Жовтня, 2024
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Вибір редакції

    Google Veo 2 – нова нейромережа для реалістичного відео

    25 Квітня, 2025

    Чи справді ШІ загрожує довкіллю?

    16 Травня, 2025

    Google переносить історію пошуку та об’єктив Gemini на робочий стіл Chrome

    2 Серпня, 2024

    Генерація зображень у GPT-4o – як працює ШІ для створення картинок у ChatGPT

    27 Березня, 2025
    Найкращі огляди

    Google Veo 2 – нова нейромережа для реалістичного відео

    Огляд AI Grader від Ahrefs – інструмент для оцінки контенту

    Огляд FlowGPT: 1000 промтів для ChatGPT за хвилину

    Про Нас
    Про Нас

    ТОП AI — це місце, де реалізується майбутнє. Це найважливіший джерело інформації та ідей про Штучний інтелект, які надають сенс світу, що знаходиться в постійній трансформації. Top AI показує, як технології ШІ змінюють кожен аспект нашого життя. Прориви та інновації, які ми освітлюємо, ведуть до нового мислення, новим зв'язкам і новим відросткам. Ми приймаємо нові можливості партнерства прямо зараз.

    Email Us: [email protected]
    Contact: +380972778349

    Останні оновлення

    YouScan: AI-платформа для моніторингу та аналітики соціальних медіа

    26 Вересня, 2025

    Штучний інтелект у морській галузі: комплексна трансформація від навігації до екології

    24 Вересня, 2025

    Descript — AI-інструмент для редагування відео та аудіо: новий підхід до контенту

    19 Вересня, 2025

    Copy.ai — AI-інструмент для швидкого створення контенту

    17 Вересня, 2025
    Зручна навігація
    • TOP AI
    • Маркетинг та ШІ
      • Контент
      • Копірайт
      • Оптимізація роботи
      • Події
    • Новини
    • Продукти та технології
    • Огляд сервісів ШІ
    • Крипто
    Top-AI
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest LinkedIn
    • Головна
    • Про нас
    • Контакти
    • Наша команда
    • Політика Cookies
    • Політика конфіденційності
    • Словник з кібербезпеки
    Усі права захищені © top-ai.com.ua 2025

    Зоповніть поле та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.