Як ми всі знаємо, написання заголовків є ключовим для залучення відвідувачів і мотивації їх до виконання бажаної дії (CTA). Щоб набрати органічний трафік, варто вставляти ключ в H1, як правильно вписати ключі читайте тут!
Але писати зрозумілі та переконливі заголовки не завжди легко (хоча у мене є простий 3-кроковий процес для створення ефективних заголовків, але про це трохи пізніше).
Насправді деякі з найкращих продуктів у світі мають найгірший копірайт, який я коли-небудь бачила — це означає, що написання гарних заголовків не залежить від ресурсів чи бюджету.
Це більше про наявність правильних навичок і знань, щоб робити це правильно.
Частина цього – це знання, чого НЕ слід робити при написанні ефективних заголовків. Про це зараз і поговоримо.
Використання нечіткої мови, яка не передає інформацію або не продає
Це проблема №1, яку я бачу у заголовках.
Копірайт надто загальний і нечіткий, не конкретизує, що це за продукт, що він робить, для кого він призначений, як працює, які вигоди пропонує тощо.
Текст настільки загальний, що не робить нічого корисного і міг би бути використаний для будь-якого іншого продукту — і ніхто б не помітив різниці. Як не писати воду в тексті? Під цю тему в нас вже є стаття Насті про конкретику в тексті.
Забуваєш про унікальність або особливість продукту
Це справді дивно, що тааак мало брендів артикулюють або виділяють, що робить їхній продукт унікальним, особливим чи видимим.
Зазвичай ця важлива інформація повністю відсутня у заголовках (зокрема, в головних заголовках) і часто ховається десь у довгому, заплутаному абзаці, який ніхто ніколи не прочитає чи не побачить.
Виділення вашого продукту (в заголовках чи будь-де) — це одна з НАЙВАЖЛИВІШИХ речей, яку ви можете зробити у своєму копірайті, тому важливо зосередитися на цьому.

Це MasterZoo і воні круті. Мені подобається як вони виділяють свій УТП (унікальна товарна пропозиція). Про те, що улюбленець – це унікальна особистість. Через цей заголовок продукт стає нам близьким, та вже каже про цінності.
Спроби бути “креативними” а не “зрозумілими”
Бізнеси настільки зосереджуються на rhtfnbds, що забувають про головну мету тексту – передати інформацію та переконати людей діяти.
Якщо ви можете збалансувати обидва аспекти, це прекрасно.
Але за моїм досвідом, більшість брендів з цим борються, тому я часто бачу копірайт, який здається ніяковим, безглуздим або просто “не таким”.
І зазвичай креатив, який вони намагаються додати, навіть не такий унікальний, цікавий чи впізнаваний, що робить ситуацію ще гіршою…
Мені подобається, як проект Rozmova не намагався придумати щось унікальне, а зосередився на то, що важливо. Подивіться на їх заголовок на лендінгу (показала нижче).

Головне, за чим йде людина – розуміння. Тому Розмова не придумали “оригінальний” заголовок по типу “Почни життя з нового блокнота” і т.п.
Жертвування продажами заради SEO
Поперше скажу, що SEO оптимізація надзвичайно важлива для бренду, але вона не повинна бути єдиним пріоритетом при створенні ефективних заголовків чи тексту.
Має бути баланс між чіткістю і захопленням трафіку. Але ось що відбувається:
Бренд наймає SEO спеціаліста або агентство, яке — з власних причин — ставить SEO вище за все інше. Це часто призводить до того, що текст стає розмитим, важким для читання (занадто багато ключових слів, довгі/заплутані абзаци) і, зрештою, менш ефективним.
