Close Menu
Top-AI

    Підпишіться на оновлення

    Отримуйте останні творчі новини від FooBar про мистецтво, дизайн і бізнес.

    Що нового?

    P2E — Play to Earn: як заробляти, граючи у 2025 році

    29 Листопада, 2025

    Хмарний ШІ (Cloud AI): як компанії використовують нейромережі у бізнесі

    27 Листопада, 2025

    Антивірусні програми 2025: які дійсно працюють

    26 Листопада, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn
    Top-AI
    Підписуйтесь
    • TOP AI
    • Маркетинг та ШІ
      • Контент
      • Копірайт
      • Оптимізація роботи
      • Події
    • Новини
    • Продукти та технології
    • Огляд сервісів ШІ
    • Крипто
    Top-AI
    Копірайт

    Як написати заголовок? Що повинен відображати заголовок тексту?

    Самохіна ЮліяBy Самохіна Юлія13 Листопада, 2024Updated:7 Лютого, 2025Коментарів немає3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Як написати заголовок
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Як ми всі знаємо, написання заголовків є ключовим для залучення відвідувачів і мотивації їх до виконання бажаної дії (CTA). Щоб набрати органічний трафік, варто вставляти ключ в H1, як правильно вписати ключі читайте тут!

    Але писати зрозумілі та переконливі заголовки не завжди легко (хоча у мене є простий 3-кроковий процес для створення ефективних заголовків, але про це трохи пізніше).

    Насправді деякі з найкращих продуктів у світі мають найгірший копірайт, який я коли-небудь бачила — це означає, що написання гарних заголовків не залежить від ресурсів чи бюджету.

    Це більше про наявність правильних навичок і знань, щоб робити це правильно.

    Частина цього – це знання, чого НЕ слід робити при написанні ефективних заголовків. Про це зараз і поговоримо.

    Зміст

    Toggle
    • Використання нечіткої мови, яка не передає інформацію або не продає
    • Забуваєш про унікальність або особливість продукту
    • Спроби бути “креативними” а не “зрозумілими”
    • Жертвування продажами заради SEO

    Використання нечіткої мови, яка не передає інформацію або не продає

    Це проблема №1, яку я бачу у заголовках.

    Копірайт надто загальний і нечіткий, не конкретизує, що це за продукт, що він робить, для кого він призначений, як працює, які вигоди пропонує тощо.

    Текст настільки загальний, що не робить нічого корисного і міг би бути використаний для будь-якого іншого продукту — і ніхто б не помітив різниці. Як не писати воду в тексті? Під цю тему в нас вже є стаття Насті про конкретику в тексті.

    Забуваєш про унікальність або особливість продукту

    Це справді дивно, що тааак мало брендів артикулюють або виділяють, що робить їхній продукт унікальним, особливим чи видимим.

    Зазвичай ця важлива інформація повністю відсутня у заголовках (зокрема, в головних заголовках) і часто ховається десь у довгому, заплутаному абзаці, який ніхто ніколи не прочитає чи не побачить.

    Виділення вашого продукту (в заголовках чи будь-де) — це одна з НАЙВАЖЛИВІШИХ речей, яку ви можете зробити у своєму копірайті, тому важливо зосередитися на цьому.

    МастерЗу реклама

    Це MasterZoo і воні круті. Мені подобається як вони виділяють свій УТП (унікальна товарна пропозиція). Про те, що улюбленець – це унікальна особистість. Через цей заголовок продукт стає нам близьким, та вже каже про цінності.

    Спроби бути “креативними” а не “зрозумілими”

    Бізнеси настільки зосереджуються на rhtfnbds, що забувають про головну мету тексту – передати інформацію та переконати людей діяти.

    Якщо ви можете збалансувати обидва аспекти, це прекрасно.

    Але за моїм досвідом, більшість брендів з цим борються, тому я часто бачу копірайт, який здається ніяковим, безглуздим або просто “не таким”.

    І зазвичай креатив, який вони намагаються додати, навіть не такий унікальний, цікавий чи впізнаваний, що робить ситуацію ще гіршою…

    Мені подобається, як проект Rozmova не намагався придумати щось унікальне, а зосередився на то, що важливо. Подивіться на їх заголовок на лендінгу (показала нижче).

    Rozmova реклама

    Головне, за чим йде людина – розуміння. Тому Розмова не придумали “оригінальний” заголовок по типу “Почни життя з нового блокнота” і т.п.

    Жертвування продажами заради SEO

    Поперше скажу, що SEO оптимізація надзвичайно важлива для бренду, але вона не повинна бути єдиним пріоритетом при створенні ефективних заголовків чи тексту.

    Має бути баланс між чіткістю і захопленням трафіку. Але ось що відбувається:

    Бренд наймає SEO спеціаліста або агентство, яке — з власних причин — ставить SEO вище за все інше. Це часто призводить до того, що текст стає розмитим, важким для читання (занадто багато ключових слів, довгі/заплутані абзаци) і, зрештою, менш ефективним.

    Поділитись. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Самохіна Юлія

    Юля Самохіна - SEO джун, авторка та копірайтерка. Має навички налаштування реклами в соціальних мережах, написанню креативних текстів для продажів та контенту, написанню СЕО-оптимізованих текстів. З появою ШІ Юлія почала шукати відповідь на питання: "Як AI може покращити тексти?". Юля цікавиться: маркетингом, літературою, психологією та спортом. Вона вирішила стати автором в ТОП АІ, щоб надати доступ до якісної інформації та знань у сфері використання АІ в SEO, маркетингу та копірайтингу. Читайте її статті, щоб дізнатись про особистий досвід практикуючої SEO спеціалістки у дії!

    Пов'язані публікації

    Kickresume AI — інтелектуальний помічник для створення резюме, який економить час і підвищує шанси на успіх

    20 Жовтня, 2025

    Як легко створити власний GPTs за 8 кроків

    31 Жовтня, 2024

    Як писати тексти для SEO: гід по ключових словах та оптимізації

    17 Жовтня, 2024

    Як написати текст, щоб CTR став 18%? 14 лайфхаков для копірайтера

    15 Жовтня, 2024
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Вибір редакції

    Конвертація GLB to OBJ: прості інструменти для дизайнерів

    23 Листопада, 2025

    DeepL запускає Voice: текстові переклади в реальному часі

    30 Грудня, 2024

    News! ChatGPT тепер із пошуком

    4 Листопада, 2024

    Плагін WordPress для попередньої обробки сторінок

    27 Травня, 2024
    Найкращі огляди

    Огляд Canva AI Image Generation: Можливості Magic Media

    Luma AI: Революція у створенні відео — новий рівень можливостей!

    Copy.ai — AI-інструмент для швидкого створення контенту

    Про Нас
    Про Нас

    ТОП AI — це місце, де реалізується майбутнє. Це найважливіший джерело інформації та ідей про Штучний інтелект, які надають сенс світу, що знаходиться в постійній трансформації. Top AI показує, як технології ШІ змінюють кожен аспект нашого життя. Прориви та інновації, які ми освітлюємо, ведуть до нового мислення, новим зв'язкам і новим відросткам. Ми приймаємо нові можливості партнерства прямо зараз.

    Email Us: [email protected]
    Contact: +380972778349

    Наші партнери

    Бренди та організації, що підтримують наш проєкт.

     

     

    Рейтинг онлайн казино Westnews.com.ua

    Зручна навігація
    • TOP AI
    • Маркетинг та ШІ
      • Контент
      • Копірайт
      • Оптимізація роботи
      • Події
    • Новини
    • Продукти та технології
    • Огляд сервісів ШІ
    • Крипто
    Top-AI
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest LinkedIn
    • Головна
    • Про нас
    • Контакти
    • Наша команда
    • Політика Cookies
    • Політика конфіденційності
    • Словник з кібербезпеки
    Усі права захищені © top-ai.com.ua 2025

    Зоповніть поле та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.