Close Menu
Top-AI

    Підпишіться на оновлення

    Отримуйте останні творчі новини від FooBar про мистецтво, дизайн і бізнес.

    Що нового?

    P2E — Play to Earn: як заробляти, граючи у 2025 році

    29 Листопада, 2025

    Хмарний ШІ (Cloud AI): як компанії використовують нейромережі у бізнесі

    27 Листопада, 2025

    Антивірусні програми 2025: які дійсно працюють

    26 Листопада, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn
    Top-AI
    Підписуйтесь
    • TOP AI
    • Маркетинг та ШІ
      • Контент
      • Копірайт
      • Оптимізація роботи
      • Події
    • Новини
    • Продукти та технології
    • Огляд сервісів ШІ
    • Крипто
    Top-AI
    Копірайт

    Як виявити текст написаний чатом GPT?

    Агатіна КатеринаBy Агатіна Катерина29 Квітня, 2024Updated:20 Червня, 2024Коментарів немає8 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    How to check that text is generated by artificial intelligence
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Упевнена, що ви хоч раз зверталися за допомогою до чату GPT для вирішення складних або монотоних робочих задач. Копірайтери та різні спеціалісти, що працюють над створенням контенту, не є виключенням. І вміння розрізняти сгенерований контент від написаного людиною стало «must have» скілом. Сьогодні я розкажу про ключові моменти, які допоможуть вам ідентифікувати AI-тексти написані Gemini AI або СhatGPT, та поділюся порадами – вони дозволять точно визначити авторство статті.

    Зміст

    Toggle
    • Як Google реагує на статті написані штучним інтелектом?
    • Чому важливо перевіряти статті на навяність ШІ?
    • Фактори виявлення ШІ у контенті сайту
      • Слова з закінченням ‘s
      • Фрази
      • Символи
      • Дублюючий початок абзаців
      • Довжина речень
      • Всі слова написані з великої літери
      • Шаблонний висновок у кінці статті
      • Велика кількість перехідних фраз
      • Однотипні фрази у вступі
      • Початок параграфу з питання
      • Підсумок кожного параграфу
      • Tone of voice тексту
      • Речення з використання слів з закінченням -ing
    • Публікуємо якісний контент

    Як Google реагує на статті написані штучним інтелектом?

    Думаю я не одна цікавилася тим, як пошукові алгоритми реагують на контент створений штучним інтелектом. І детально ознайомившися з тією інформацією, що Google публікує у своєму офіційному блозі стало зрозуміло, що набагато важливіше якість контенту, а не те яким саме чином він був створений.

    «Якість контенту для нас набагато важливіша за те, в який спосіб він створений.» – Google.

    Чому важливо перевіряти статті на навяність ШІ?

    Якщо ви вже маєте певний досвід роботи із сайтами, то точно знаєте, що E-E-A-T показники є найважливішими для пошукових систем Google. Відповідно, контент сгенерований за допомогою штучного інтелекту буде вважатися менш якісним та авторитетним. Це тому, що чат GPT не перевіряє ту інформацію про яку пише, використовує багато шаблонів у написанні (про які ми сьогодні поговоримо) та припускається доволі сильних помилок. Ваші сайти з більшою ймовірністю вийдуть у топ, якщо контент опублікований на сторінках буде якісний, матиме авторитетність та буде релевантним запитам користувачів.

    Є ще і інша важлива причина. Дуже часто SEO спеціалісти, контент менеджери та інші спеціалісти замовляють статті у копірайтерів з аутсорсу. Найчастіше такий спосіб співпраці використовують для сайтів, що націлені на зарубіжне гео і потрібен носій мови, який зможе без помилок написати та перевірити статтю. В такій ситуації потрібно розуміти, що контент написаний самостійно буде коштувати дорожче, відповідно закладений бюджет на такий контент буде більший. І ось тут знання того, як виявити статті сгенеровані штучним інтелектом, стає життєво необхідним скілом. Адже, виявивши таким чином недоброчесного копірайтера, ви зможете зберегти бюджет та отримати якісний контент для сторінок.

    Фактори виявлення ШІ у контенті сайту

    Є багато сервісів та розширень, які аналізують текст та показують відсоток того, наскільки він виглядає сгенерованим штучним інтелектом. Але проаналізувавши кейси колег та переконавшись на власному досвіді, хочу вас запевнити, що такі ресурси мають велику похибку. Тобто текст повністю написаний людиною, але не досить досвіченим копірайтером може виявитися для таких систем контентом сгенерованим чатом GPT, Geminin чи Copilot.

    Щоб ви з більшою ймовірністю змогли визначити те чи написаний текст людиною чи ШІ, я зібрала основні моменти на які варто звернути увагу при перевірці статті.

    Сьогодні ми розбиремо саме англомовні статті. Якщо вам цікава ця тема – зберігайте наш сайт, бо зовсім скоро ми розкажемо вам про те, як виявити штучний інтелект в україномовних текстах та поділимося дослідженням ресурсів, що перевіряють текст на факт генерації штучним інтелектом.

    Отже, шукаємо у своєму тексті наступні моменти:

    Слова з закінченням ‘s

    Дуже часто, коли ви пишите якийсь огляд або про осоновні моменти якогось конкретного продукту, сайту і тд, чат GPT генерує текст зі словами які мають частинку ‘s. Тобто робить присвійну форму там, де вона не потрібна або виглядає не органічно. Наприклад: game’s, site’s, player’s, person’s, children’s, brand’s. Слів з ‘s (не стосується it’s та подібних) немає бути в текстах. 

    Авжеж для правильності правопису не варто виключати абсолютно всі слова у подібній формі, але слідкуйте за тим, щоб їх не було багато і використані вони були органічно у тексті.

    Фрази

    Не забуваємо, що чат GPT має певні алгоритми та конструкції за якими він формує текст. Через що недивно, що він викорстовує такі фрази як:  let’s dive in, if you wish, if you want, if you are, according to, для того аби зробити текст більш «живим». Краще уникати побіних фраз в текстах та не зловживати ними. Велика кількість подібних фраз одразу вказує на те, що це писала не людина.

    Символи

    Вам може це показатився дивним, але чат GPT пише текст з великою кількістю таких символів, як «;» та «:». Проаналізувавши більше десятка статей написаних штучним інтелектом, я помітила велику кількість таких символів. Порівнюючи ці статті, з тими які писали для мене копірайтери самостійно, то стає зрозуміло, що це явний фактор того, що стаття написана штучним інтелектом.

    Прибравши двокрапку та крапку з комою, контент став набагато краще виглядати та сприяйматися системами Google. Рекомендую уникати подібних символів в реченнях. Можна їх використовувати там, де це релевантно, але знову ж таки їх не має бути у відсотковому співвідношені більше 5-10% на текст.

    Дублюючий початок абзаців

    Заголовок (Н1, Н2, Н3) та перше речення тексту починаються однаково. Це «червоний прапорець», який кричить вам про те, що стаття сгенерована ШІ. Ось як це виглядає:

    Screenshot with an example of how the title duplicates the beginning of the text
    Screenshot with an example of how the title duplicates the beginning of the text

    Довжина речень

    Якщо в тексті ви помітили багато складних речень, то будьте певні майже на всі сто, що чат GPT допоміг написати цю статтю. Читабельність тексту дуже важливий критерій для юзера. Якщо вашу статтю важко читати, то ніхто довго на вашому сайті затримуватися не буде. Саме тому копірайтери у статтях використовують більше простих речень. Безумовно, складні речення будуть наявні і це нормально. Але якщо ви бачете цілі абзаци сформовані тільки зі складних речень, то це явний факор ШІ тексту.

    Всі слова написані з великої літери

    Таке стається, коли чат формує таблиці або списки. Усі слова на початку списку, або текст в колонках у випадках з таблицею написані з великої букви. Це дуже кидається в очі, тому вам буде не складно виявити цей момент. Літери мають бути написані в одному регістрі. 

    Приклади того, як це може вигяладати у списку:

    Screenshot with an example of how all words in the list are capitalized
    Screenshot with an example of how all words in the list are capitalized

    у таблиці:

    Screenshot with an example of how all words in the table are capitalized

    Шаблонний висновок у кінці статті

    Дуже часто в кінці статті копірайтери пишуть висновок. Навіть якщо його немає у прописаному ТЗ (технічному завданні). Вони це роблять для того, щоб заповнити нестачу по словах, символах або просто за звичкою. Сам висновок не несе за собою чогось поганого, навіть навпаки може дуже класно завершити вашу статтю і кортко викласти усі інсайти прописані вище. Але якщо він написаний дуже «водянисто» і не підсумовує того про що йшлося у блозі, то ризик того, що ваші читачі повернуться на сайт зменшується.

    Велика кількість перехідних фраз

    При генерації тексту чат GPT занадто часто використовує такі перехідні слова та фрази, як: for those looking for, furthermore, first and foremost, moreover, another crucial aspect, however, nevertheless. Текст не має бути «сухим» і написаним зовсім без цих фраз, але коли вони наявні у кожному абзаці і навіть речені – це мінус.

    Однотипні фрази у вступі

    Чат сприймає кожен параграф, як окрему статтю, тому початок кожного розділу виглядає як вступ до всієї статті. За шаблоном найчастіше можуть використовуватися такі фрази: Welcome to our detailed review, let’s dive in, greetings. Якщо ви їх помітили майже у кожному Н1, Н2, Н3… статті, то варто замислитися над тим, що стаття скоріше за все написана чатом GPT.

    Screenshot of an example with similar phrases in the text

    Не використовуйте подібних фраз в текстах, виглядають вони не органічно і рідко коли підходять під хоч якийсь «tone of voice».

    Початок параграфу з питання

    Починати свою статтю з питання можна, навіть інколи потрібно з точки зору просування сайтів. Але уявіть як буде виглядати ваш текст, якщо кожен параграф майже починається з питання. Ви пишете інформативну та авторитетну статтю, а не тест.

    Приклад того, як це виглядало у тих статтям, що мені надсилали копірайтери:

    Screenshot with an example of how the text starts with a question

    Підсумок кожного параграфу

    Якщо ви хоч раз писали статтю за допомогою чату GPT, ви точно розумієте про що я кажу. Як писала раніше, штучному інтелекту важко зрозуміти, що він пише лише частину статті, а не повноцінний текст. Тому підсумовує кожен параграф. Це можна обійти прописавши якісний пропт, але як показує практика, недоброчесні копірайтери залишають цей висновок для підвищення кількості слів. Також не важко помітити:

    Screenshot with an example of how GPT writes a conclusion for each paragraph

    Tone of voice тексту

    У кожної компанії та бренду є свій певний «tone of voice», який вони застосовують у своїх статтях та контені загалом. Проте, що точно можна сказати, використовувати занадто художній стиль при написанні статтей не варто. Коли юзер заходить на ваш сайт він хоче знайти відповідь на своє питання, а не читати про те який класний огляд ви написали.

    Якщо вам важко зрозуміти «tone of voice» написаного тексту чи просто маєте недостятньо досвіду, це можна легко визначначити за великою кількістю прикметників:

    Screenshot with an example of using an artistic style when writing a text

    Речення з використання слів з закінченням -ing

    Таку конструкцію чат GPT використовує весь час. І все було б добре якби він це робив у міру. Але як ми вже з вами зрозуміли, ШІ важко боротися з алгоритмами закладеними розробниками. Саме через це і з’являється шаблонність у реченнях.

    Нижче я навела приклад одного із текстів з якими я працювала. Не озброєним оком можна помітити, що саме з таких речень побудвані цілі абзаци, що не є природнім для звичного написання людиною.

    Screenshot with a sample text

    На цьому скріні видно також приклади з минулих пунктів, які сигналізують про те, що стаття написана штучним інтелектом. Якщо ви їх помітили, то я вас вітаю, тепер ви маєте «чорний пояс» з визначення ШІ у статтях.

    Публікуємо якісний контент

    Як ви вже зрозуміли, найголовніше це не те яким чином був створенний конет, а те наскільки якісний, авторитетний та релевантний він для юзерів. Усі аспекти за якими можна виявити сгенерований контент напряму впливає на його якість. Тому ця стаття допоможе не просто виявляти ШІ контент, а й покращувати той, що ви самостійно генеруєте таким чином, щоб пошукові системи Google підіймали ваші сайти у топи пошукової видачі.

    Поділитись. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Агатіна Катерина

    Агатіна Катерина — авторка на Top AI, спеціалістка з SEO та цифрового контенту. Катерина понад два роки працює у сфері копірайтингу, SEO та контент-менеджменту. Має ступінь магістра й практичний досвід у створенні матеріалів для висококонкурентних тематик. На сайті Top AI вона публікує аналітичні статті, огляди інструментів та гайди, присвячені штучному інтелекту, криптовалюті та просуванню сайтів. Її тексти вирізняються простою подачею складних тем, актуальністю та користю для читача. Катерина уважно стежить за розвитком ШІ, тестує нові рішення й ділиться практичними порадами — як для початківців, так і для досвідчених фахівців. Її мета — зробити світ технологій зрозумілим і доступним для кожного.

    Пов'язані публікації

    Kickresume AI — інтелектуальний помічник для створення резюме, який економить час і підвищує шанси на успіх

    20 Жовтня, 2025

    Як написати заголовок? Що повинен відображати заголовок тексту?

    13 Листопада, 2024

    Як легко створити власний GPTs за 8 кроків

    31 Жовтня, 2024

    Як писати тексти для SEO: гід по ключових словах та оптимізації

    17 Жовтня, 2024
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Вибір редакції

    Гайд з використання ChatGPT для студентів від OpenAI

    3 Грудня, 2024

    Від новачка до експерта: Як LlamaTutor змінює гру в навчанні

    14 Серпня, 2024

    Чому компанія Anthropic знищує мільйони книжок заради штучного інтелекту Claude

    10 Липня, 2025

    ШІ-асистент у «Дії»: інтерактивність та доступність

    29 Травня, 2025
    Найкращі огляди

    Gamma.ai: Інноваційний інструмент для створення професійних презентацій

    Як SORA від OpenAI може змінити наше уявлення про реальність

    Google Veo 2 – нова нейромережа для реалістичного відео

    Про Нас
    Про Нас

    ТОП AI — це місце, де реалізується майбутнє. Це найважливіший джерело інформації та ідей про Штучний інтелект, які надають сенс світу, що знаходиться в постійній трансформації. Top AI показує, як технології ШІ змінюють кожен аспект нашого життя. Прориви та інновації, які ми освітлюємо, ведуть до нового мислення, новим зв'язкам і новим відросткам. Ми приймаємо нові можливості партнерства прямо зараз.

    Email Us: [email protected]
    Contact: +380972778349

    Наші партнери

    Бренди та організації, що підтримують наш проєкт.

     

     

    Рейтинг онлайн казино Westnews.com.ua

    Зручна навігація
    • TOP AI
    • Маркетинг та ШІ
      • Контент
      • Копірайт
      • Оптимізація роботи
      • Події
    • Новини
    • Продукти та технології
    • Огляд сервісів ШІ
    • Крипто
    Top-AI
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest LinkedIn
    • Головна
    • Про нас
    • Контакти
    • Наша команда
    • Політика Cookies
    • Політика конфіденційності
    • Словник з кібербезпеки
    Усі права захищені © top-ai.com.ua 2025

    Зоповніть поле та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.